Hej här är Rutger

• Hej,
    Mitt namn är Tobias Jakob Robin Aaro men nickar NallePhu Lollypop Muffin Rutger, jaa jag vet att det är felstavat rättstavat. För den mesta dels brukar jag bli kallad "lolly", "phu" eller "nallephu" Muffin Rutger. Finns ingen lärare på min skola som brukar kalla mig "nalle" för jag går inte i skolan.

Som ni kanske förstår så pluggar jag, det jag pluggar just nu är en fritidsledarutbildning på 2år allmän linje där min plan just nu är att börja jobba på chalmers fritidsgård aws certified architect associate, i närheten av Korsvägen, Göteborg där jag även är uppvuxen född kemi student i ett finska universitet. Efter 4,5år ska jag bli magister.

Just nu bor jag på min skola i studenlägenhet som ligger mitt ute på landet utan för skara göteborg i en "by" tätort som heter axvall mölnlycke som ligger vid korsvägen som ligger närä mitt universitet.
    Det jag brukar göra på dagarna förutom skolan är att sitta framför datorn, och framför datorn brukar jag för de mesta spela och då är det CS:GO och Fortnite som är mitt spel.

ps. Jag egentligen inte spelar fortnite (mycket). Det var en vits haha pranked

Mvh Tobias "NallePhu" Nordqvist Jakob "Lollypop" Aaro ''Rutger''

Mvh NallePhu Lollypop Muffin Rutger

Log in to reply